Tuesday, December 13, 2011

Kau dan bitches :)

                               
Oke . now aku na mtak maaf giler babi dgn kau k-da:

- k-da aku mtk maaf byk2 . aku tersalah anggap . aku engt en3 dlm blog kau .kau tuju kat aku . even mu xthu  . mse aku bce post tu brpe kali aer mate aku terjatuh . tak sempat tau nak kire . btw . sbnrnyer en3 tu bukan  kau tuju kat aku kan . HA HA malu siot . coverline : sokey k-da . aku takan tersilap fhm lagi 


For da bitches yang gatal mulot tudoh kwn2 aku :

-oi jahanam . kau hampir berhasil buat aku dgn kawan2 aku gadoh . tapi kau belom berhasil buat aku dgn kawan2 aku bermusuh . just stop for a few minutes and SMILE :) . wuohua ! berutunglah sape dpt kawan dgn kau kan . ala ala pandai mengasut . tuii . tuii . betolla owg cakap kan '' tgk org jgn pde paras rupe je '' . kau nak aku mtk tlg bersihkan hati kau yg gelap . kotor tu ker ? lol  . kau bersihkan jela sndiri key ? sayang siot . muke comel . tapi hati wouu ! banyak berbau maa . kalau kau ta perangai mcm nie . ramai da manusie yg minat dkt kau .KAU BAEK . baek sgt2 . tpi depan kwan2 aku jea :) belakang . perhhh . entah laa . tak hingen nak ckp byk2 tentang kau 
#sory bitches . kalau agak kasar ape yang aku taep untuk KAU ni :)


For readers :
-ade bran nak jd cam bitches ni ?

0 comments:

Post a Comment