Friday, December 23, 2011

alone, blonde, countryside, forever alone, girl
-assalamualaikum ,and hye readers(: hows life ?. hehe now pukol 2pagi :) kau tahu knpe aku still ta tdo ?
sbb aku fikirkan dye :') and tnggu text , call dri dye . 'Dye' tu spe ? --' dye tu laki aku(: 

Sayang .kau tahu tak . aku rse mcm aku rse mcm kurang sehat jea tau . sbb bbrpe harini . aku asyek tido lewat sbb terlalu byk fikirkan kau :/ . yela dah na dekat 2 mngu lebih da kau ta text aku kan ? aku rndu kau . aku tatau ape masalah kau . and ape masalah yang aku buat kat kau sampai kau jd cmni >< . aku tgk kau skrng dah byk brubah . kau ta peduli lansung dah dgn aku nie kan ? ape salah aku kat kau ? kau thu ta ? phone aku sllu ade d smping aku . sbb aku tgu txt and call dri kau . smpai aku ta bole tdo sbb aku terllu byk fikirkan kau . tpi kau ? ta pernah pum na amek tahu pasal aku , ta pernah pom na fikirkan aku kan ?

Oke biy . klau kau dah cukop muak dgn aku . kau bole trus trng . dan kalau kau na ptus . kau britahu jea aku . insyaallah aku bole trime ,even kau tatau sbrape hancurnyer hati aku bile kau na tinggalkan aku :') . aku dah cukop, dan dah byk bersabar dgn kau syg , kau sllu buad aku sedih >< tp , sbrpe byk pom kau buad aku sedih . persaan cinte dan kasih syg aku trhadap kau ta pernah brubah sedikitt pon . kalau boleh aku tanak lepaskan kau . tapi . ajal maut jodoh pertemuan perpisahan .semuanyer kerja tuhan . :') so aku redha je dgn segala tentuanya. 

Berpuloh2 msj aku hantar kat kau . tapi satu pon kau ta reply .tapi malam kelmarin aku  msj dekat kau .. then slps bbrpe mnit kemudian kau reply! xD happy sgt tauu . aku engt aku bole laa txt lame dgn kau mlm tu . tapi kau just reply satu txt and then aku balas balek . kau dah senyap dah >< . tape . aku tak terase pom :') tak sedih pon . tak marah pon . cume kecewe je :') sampai hati kau kan . tergamak kau buat aku cmni kan . (':thanksss sgt2 . speechlesssss sgt dah nie . dah tak tahu nak kate ape lagi dah. aku syg kau sgt2 . aku rndu kau sgt2 . tiap mlm aku text kat kau . tiap minit . tiap saat . tiap detik aku ta pernah lupekan kau . tapi nii balasan kau :') thanksss sayangss . kbye .........

for my readers : sory kalau aku terlampau gedik dgn en3 yg bru ni :') just na luahkan ape yang terpendam.
for my baby : you hurt me. but i still love you :')

0 comments:

Post a Comment